Case study: Nutridome

Tags
Color, Design, Graphic Design, Logo, Print, Products, Typography
About This Project

„Body & Spirit”–odwołanie do „świątyni ciała”i pierwotnych rytuałów pielęgnacyjnych

O kliencie:
Nutridome to sklep oferujący wyselekcjonowane kosmetyki, który dynamicznie rozwija się na polskim rynku od 2017 roku. Marka stawia na jakość produktów w przystępnych cenach, przywiązując wagę do filozofii holistycznego podejścia w dbaniu o urodę. W ofercie znajdują się formuły do pielęgnacji różnych rodzajów skóry oraz włosów. Marka kieruje się wysoką jakością formuł, zawartością składników naturalnych oraz skutecznością działania.

Nazwa marki Nutridome składa się z połączenia słów: „Nutri” (nawiązującego m.in. do hasła „planeta Ziemia”) oraz „Dome” (symbolizującego „świątynie ciała”, „kult wartości”). Cała filozofia marki odzwierciedlana jest w tagline „body&spirit”.

Nasza Realizacja:
W trakcie dwumiesięcznej współpracy z klientem przeprowadziliśmy szczegółowy briefing, audyt porównawczy oraz stworzyliśmy audio moodboardy. Na ich podstawie, we współpracy z marką, wybraliśmy odpowiednią drogę w produkcji muzycznej. Zadanie zespołu twórców Soundize™ polegało na oddaniu filozofii marki Nutridome w trwającym 3 sekundy Audio Logo.

Firma potrzebowała wyraźnie wyróżnić się od konkurencji, która od lat stosowała identyfikację muzyczną. Jednocześnie chciała poprzez dźwięk przekazać to, co trudno było wyrazić jedynie obrazem – na przykład hasło „powrót do korzeni”, oznaczające zbliżenie się do natury i planety.

Audio Logo oparto na dźwiękach, które oddają spirytualizm i naturę. Perkusjonalia przekazują nowoczesny styl Nutridome oraz tzw. urban living. Całość jest melodyjna, łatwa dla ucha, o brzmieniu „głębokim” i „tajemniczym”. W harmonicznej części loga słychać samogłoski kolejno: „u”, „i”, „o”, co jest zgodne z wymową nazwy marki „Nutridome”.

Postawiliśmy na klimat elektroniczny, gdzie beat i rytm odwołują się do ludzkiej natury. Audio Logo jest minimalistyczne, lecz w jego brzmieniu zawarty jest głęboki przekaz – analogicznie do sygnatury marki, prezentującej człowieka pierwotnego.

Audiologo w reklamie Nutridome