Audio branding jako klamra spinająca identyfikację wizualną marki, nadająca jej wspólny mianownik
O kliencie: Powstała w Toruniu Grupa ERBUD jest czwartą największą grupą budowlaną w Polsce, na rynku od ponad 30 lat. Firma zatrudnia 2500 osób i realizuje około 100 projektów rocznie, na terenie Polski, ale także w Belgii, Norwegii, Francji czy Holandii. Jest także sponsorem tytularnym ERBUD University Esports w grze Counter-Strike.
Nasza Realizacja: ERBUD chciał zostać pierwszą firmą budowlaną w Polsce, która stworzy swój własny, unikatowy sonic branding. Przyczyną decyzji była także i przede wszystkim chęć nadania wspólnego mianownika dla wszystkich produkcji video Grupy ERBUD. Identyfikacja dźwiękowa miała odzwierciedlać wygląd oraz charakter firmy w taki sposób, aby przekaz był rozumiany w wielu krajach, w których firma realizuje swoje projekty budowlane.
W trakcie pracy z Klientem, wyznaczone zostały konkretne słowa-klucze, które mieliśmy oddać przez dźwięk. Były to „współpraca”, „energia”, „rytm” i „human”. Postawiliśmy na unikatowe, stworzone od podstaw kompozycje, które są bezpośrednim nawiązaniem do portfolio firmy i oddają specyfikę oraz charakter marki. W brzmieniu wykorzystaliśmy oryginalne dźwięki z placów budów, które sami nagraliśmy.