Zadanie: oddać monitoring Internetu przez dźwięk
O kliencie:
Brand24 to wielokrotnie nagradzane narzędzie monitoringu Internetu i Social Media, dziś jedno z najlepiej rozpoznawalnych narzędzi tego typu na świecie.. Firma powstała w Polsce jako startup w 2011 roku, a już rok później została laureatem konkursu Aulery Awards 2012 na Najlepszy Startup. Firma Michała Sadowskiego w 2018 roku zadebiutowała na polskiej Giełdzie. Z Brand24 korzystają marki z ponad 40 krajów.
Nasza Realizacja:
Po nawiązaniu współpracy z Brand24, zostaliśmy poproszeni o wykonanie dźwięku, który będzie
oddawał charakter marki. Dźwięk miał być „internetowy”, „aplikacyjny” – dlatego postawiliśmy na
delikatne, krótkie brzmienia (dodatkowo kojarzące się z „technologią”). Ułożona na 6 nutach melodia
jest radosna i łatwa do zapamiętania, jednocześnie bardzo prosta do implementacji na inne instrumenty.
Audio Logo Brand24 jest podzielone na trzy logiczne części: pierwsza nuta oddaje moment wpisywania szukanej frazy przez użytkownika. W środkowej części słyszymy charakterystyczny „radar” oraz szybkie tykanie zegara w tle – sugerujące krótki czas poszukiwania danej frazy przez narzędzie. Finalnie, w trzeciej części – stworzyliśmy unikalny dźwięk (na 4 nutach), który został zaprojektowany w ten sposób, aby mógł być zaimplementowany do narzędzia Brand24 jako sygnał notyfikacji oznajmiającej odnalezienie szukanej frazy (tak jak ma to np. Messenger).
Audio logo Brand24 stworzone przez zespół Soundize™ Audio Branding doskonale uzupełnia system komunikacji marki Brand24 z klientem, czyniąc go jeszcze bardziej spójnym i okiełznanym.